Read more: http://hend-moments.blogspot.com/2011/02/blog-post_26.html#ixzz1ZsoJxHvl
~
|
|
|
|
| ولِدتُ أنا .. وولِدوا هُم بـ سنين مُختلفة .. وشهور مُختلفة .. وأيامًا مُختلفة .. ومناطق مُختلفة !!.. لكن شاء الله وإجتمعت قلوبنا [ وأصبحنا من يُطلق عليهم بـ [ الصديقات فـ شكرًا لله الذي جمعنا وآلف بيننا و شكرًا لأمهاتنا على ولادتنا وتربيتنا .
|
|
|
|
|
|
|
|
0 التعليقات:
إرسال تعليق